Syjunta

.


.
.
.
En sak som jag, och flera andra, funderat på är om vi inte egentligen borde ha en syjunta. Ofta känner man att man är sugen på att slöjda lite, men man kanske inte riktigt har tid eller riktig ork att sätta igång. Därför vore det bra om man kunde träffas och slöjda tillsammans. Så nu har vi alltså bestämt (Jag och Räkan) att det är dags att vi tar tag i de här syjunteplanerna.

Onsdagen 28/1, kl. 18 - synjunta hemma hos mig.

Man behöver såklart inte sy eller virka, utan man kan ju hålla på med annat också. Och vill man inte göra nått alls går det bra att bara komma och hänga lite. Vill man göra nått med inte kan så finns det nästan helt säkert nån som kan visa.

Sådär, nu vet ni. Alla måste komma! (Om ni inte vet var jag bor och inte har mitt nummer får ni fråga!).

Vi ses!
.
.
.

Kommentarer

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0