Portmonnä


Jag har en stark fobi mot väskor. Jag hatar väskor. Särskilt tjejhandväskor. Det finns flera skäl.  De glider av axeln och är jobbiga. Man får ont i axeln av att bära tunga saker i dem. De är för små. De går inte att cykla med. De är oftast fula. De är i vägen i största allmänhet.

Sådär är det jämt. Jag hatar väskor, utom kanske axelremsväskor. De kan jag stå ut med. Iallafall, så har det här väskhatet lett till att jag inte har någon plånbok, eftersom plånböcker oftast är för stora för tjejjeansfickor och jag inte kan bära omkring på dem i handen. Allt det här har lett till att jag har mina kort och pesetas i en busskortsficka, vilket inte är särskilt snyggt, och därför beslutade jag mig igår natt för att sy en liten portmonnä. Lika stor som busskortsfickan, ett extra fack, och knäppning. Hurra hurra!

Här är den:
.


Portmonnä.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: becca

nämen vilken rolig idé. fantastisk!

2009-03-12 @ 17:40:28
URL: http://aerobicide.blogg.se/
Postat av: E

Jaja. Det är din idé. Jaja.

2009-03-12 @ 18:30:53
URL: http://jesuisuncheval.blogg.se/
Postat av: becca

min - din - allas!

2009-03-15 @ 10:00:30

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0