fredag



Igår fick jag någon sorts hårpsykos. Det inträffar kanske en gång om året. Jag brukar stå framför badrumsspegeln och stirra, som Simone i Dårfinkar och dönickar. Oftast brukar jag bara springa snabbt till affären och köpa hårfärg istället. Det gjorde jag igår. En toning bara. Sist jag gjorde det blev det jättebra, men...

Inte samma märke. Inte samma färg. Världens största misslyckande i hårfärgning. Fläckigt blev det. Tog inte jämt, och nästan bara i mina slitna toppar, som blev rosa. Jag har ju färgat håret sjutusengånger, men det här är nog det värsta någonsin.
Så idag har jag köpt H&Mfärg. Som luktar asmycket ammoniak. För den kan man lita på. Nu får jag bli brunhårig. Om det fastnar vill säga. Jag har ju den där toningen under.

Kommentarer
Postat av: Annie

Näääj vad störigt...! Hoppas H&M-färgen blir bättre :)

2010-10-31 @ 14:28:30
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: Emy

Bättre och bättre - det täckte! H&Mfärg är grejen, om inte annat för kicken man får av att andas in allt ammoniak som blir när man färgar.

2010-11-01 @ 11:13:44
URL: http://jesuisuncheval.blogg.se/

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0