Nya skor

.
Det blir mycket sånt man har på fötterna nu, men.
.
Jag köper nästan aldrig skor. De är dyra, jag sliter ut dem fort och jag kan inte gå i klackar, vilket reducerar urvalet ganska kraftigt. På fredag ska jag dock på sittning, och behöver alltså ett par sköna skor som funkar till sittningsklädsel (finklädsel).

Eftersom det är lite knapert med pengar som vanligt, så rotade jag lite i mina garderober. Jag kastar typ aldrig nått, utan spar på allt, även det som jag inte använder längre. Så hittade jag ett par fula, gula tygskor med justa kilklackar som inte är så höga och vingliga. Hm, tänkte jag. Vad ska jag göra med de här? Svar: Måla om dem!

Hyfsat enkelt, men tar lite tid. Jag målar bara på textilfärg, och sedan ska jag fixera med hårtork. Men först måste jag komma på vad för färg jag ska sätta på klacken och den där vita randen. Och om jag ska måla nått kul ovanpå...


.

Så här långt har jag kommit.


.




Kommentarer

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0