rusta dig

Man måste rusta sig för vintern! I vår lägenhet pendlar temperaturen mellan 15.9 och 17.5 grader. Just nu är det 16.1 grader här inne. Då är det inte så svårt att fatta att värme är högsta prioritet. Jag ska nu lista de kläder som jag har på mig, för att illustrera. Jag bär, uppifrån och ner:

- Stickad yllemössa
- Underställströja i merionoull
- Fleecetröja med bautakrage
- Muddar i ull och linne
- Långkalsonger i merionoull
- Jeans modell större
- Strumpor
- Yllesockar
- Tofflor i tovad ullfilt

Ändå fryser jag så fruktansvärt så fort jag sitter still. Burr. Imorgon ska jag berätta hur man stickar en egen tubhalsduk som kom för några vintrar sen och som säljs på många ställen. Hurra hurra för mig.


Kommentarer

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0