söndag


Ah. Här sitter jag och tar igen mig. Igår spelade jag spel och drack vin. Det var hemskt trevligt. Jag har aldrig förr förlorat TP med full tårta. Fast vi var ju i och försig i lag...

Dagens schema är ganska lugnt. Jag har redan hunnit slänga sopor, skakat mattor, slängt grejer i förrådet och städat ur garderober (som var skitäckliga och jag behövde skölja ur disktrasan typ fem gånger innan den slutade vara svart). Imorron står jag uppskriven på jobb. Hoppas nån ringer. Det börjar bli lite kymigt att leva på vatten och brö. Nu är det kaffe-och-svtplaybelöning.
Häst ut.

Kommentarer
Postat av: Annie

Fast ni förlorade ju inte, ni kom ju tvåa ;)



Jag tar ledigt imorgon med. Måste försöka vända på dygnet ;)

2011-08-14 @ 12:53:58
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0