public announcement


Jaaaa! Jag slog mig ner i soffan för att äta middag framför tv:n (För de som undrar åt jag köttfärssås och pasta. Jag lyxar till det med kött på helgerna). Jag zappade lite planlöst, och eftersom ingenting fanns att titta på (Fast det fanns det ju såklart, bara ingenting bra) så bestämde jag mig för att börja från början. Redan på kanal 2 frös jag med fjärrkontrollen i handen. Sen gav jag upp ett spontant glädjetjut (Ja, det är sant). Varför? Undrar man gärna. Jo, för att en ny säsong av Merlin har börjat.

Ja, jag vet. Det är inte sunt att slaviskt följa barnprogram. Men det är faktiskt ett av få program jag faktiskt kan titta på. Inte "tittar på" medan jag klottrar på ett papper eller viker tvätt eller gör andra avledande manövrar.
Häst ut.

Kommentarer

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0