lördag




Stor sorg har rått. Internet har varit stendött, och ingen felanmälan har tagits på allvar. Det var vill säga till dess jag tog ledigt och dedikerade en hel dag till att varannan timme ringa till felanmälan och påminna om hur viktigt mitt ärende var. Nu har internet i alla fall magiskt (eller tack vare den sjukt snälla teknikerkillen som kom hit)vaknat till liv igen, och ordningen är återställd. Annars har jag idag även:

- Köpt ingefärsgodisar (köptas, inte hemgjorda!)
- Varit i secondhandaffärer

OCH...

- Sprungit 2,5 km!! Nu får det gå några månader igen till nästa gång.

Häst, eller som dagens ord: Raus, raus!

Kommentarer
Postat av: Annie

Har du tjuvsprungit utan mig? Iofs föredrar jag att promenera ;)

2011-09-04 @ 15:31:09
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0