onsdag


Idag jobbar jag inte. Jag mår illa. Vill kräkas och är helt matt. Hela kroppen har slutat fungera. Jag antar att det är det som kallas symptom på stress.

Fast jag känner mig lite som en tönt. Det gör jag alltid. Jag kan inte känna att mina krämpor eller problem är någonting i jämförelse med att svälta, utsättas för tortyr eller leva i ett krig. Sådär håller jag på och tänker. Kanske är verkligen ignorance a bliss?
Igår fick jag förresten skjuts med en man som precis sagt upp sig från ett av sina jobb. Han kände att det blev lite mycket med de 150% han arbetade. Ni ser. Vad har man att klaga på, egentligen?


Kommentarer
Postat av: Annie

Även om du känner dig som en tönt så ska du lyssna på din kropp, det är en sak jag lärt mig med IBS:en. Ta det lugnt och försök att varva ner, även om det är svårt när man står som springvikarie...

2011-09-07 @ 16:37:46
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0