25 september


Hej bloggen. Jag saknar dig. Du har blivit lite som en dagbok där man kan skriva av sig. Jag skulle verkligen behöva skriva av mig lite, om den hårda ångestklumpen i magen, och om trycket över bröstet jag har. Det får gärna gå över någon gång, för det börjar bli lite tröttsamt. Men på helgerna är det värst. Det är när man är ledig som man har tid att tänka på allt som är jobbigt. Man tänker på hur livet ska bli och alla framtidsplaner man hade som plötsligt gick i kras. Och varje helg dyker nya, obehagliga insikter upp som bevis på min nya status som persona non grata. Ingenstans kan man komma undan, inte ens hemma i mitt eget hem kan jag gömma mig.

Fast nu har jag skrivit fastän jag sa att jag skulle låta bli. Låta bli, som jag skulle precis av det skälet att det bara var sånt här depp jag kunde få ur mig. Blahablaha. Nu ska jag försöka tänka på barnen i Afrika en stund. So long.


Kommentarer
Postat av: Annie

Promenad imorgon, ordinerar dr. Annie! Kram vännen!

2011-09-25 @ 21:52:58
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0