Fyndat



Stressshoppade lite julklappar idag, och eftersom det gick rätt dåligt så tröstade jag mig med en runda på Myrornas.

Jag klämde lite på glansiga byxor, kollade igenom porslinet, arbetade mig fram till böckerna, precis i vanlig ordning. Sen kände jag plötsligt en ljum doft av bajs (Babykläderna står precis bredvid böckerna) och fick panik. Så jag sneddade över fritidsklädernas avdelning, och precis när jag går förbi får jag syn på en bekant färg...
 
Tjipp tjopp hade jag hittat en fjällrävenjacka, en sån där grön, snygg med loggan på armen, för 150 pix. Jag har ju alltid varit så avis på alla som har haft såna, och på Tradera kostar de lite mycket. Men nu äger jag en! Fynda är bäst!

Här poserar jag lyckligt.




Helbilder är för töntar på smörgåstårtekalas.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: becca

myrornA inte myrornaS!

2008-12-18 @ 20:21:59
Postat av: Emy

MyrornaS kanske är en förkortning för myrornaS secondhandaffär. Vavava? Jaja, jag gjorde väl fel då. Men det känns så onaturligt att ta bort S:et.

2008-12-18 @ 21:01:24
URL: http://jesuisuncheval.blogg.se/
Postat av: amanda

shit vad bra! jag vill också ha en sån men de är ju snordyra, grattis till fyndet eller vad man säger! :)

2008-12-18 @ 21:04:23
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0