Fyfan

.
.
.
Jag mår dåligt. Ungefär som jag förtjänar. Halsontet som har plågat mig är borta, men har ersatts av en snorig näsa.
Igår var det Kravalentine. Jag var full, gifte mig med en snygg brud, slogs och var hemma hyfsat i tid. Helt okej kväll alltså.

Tyvärr har jag aldrig med mig kamera eftersom jag hatar att släpa runt på saker. Jag borde verkligen vara målgruppen för en kameramobil (Vadå? Har hon inte kamera i sin mobil? Jovisst har jag det, men den är jättedålig, för min mobil är gammal och ej gjord för detta ändamål. Den är till för att kunna ramla i golvet).

Idag har vi gjort något som verkligen ökade mina pensionärspoäng - vi har tagit en promenad till gamla linköping och fikat. Jag drack mitt kaffe svart i kopp. Det var trevligt.

Nu ska jag äta pizza. Det är en tradition vi har.
.
.
.
.


Kommentarer

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0