Kalender

.
.
Igår hände två saker. Den ena var att jag fick ett schema som förvirrade mig lite. Den andra var att jag noterade att jag fortfarande hade stort minus på kontot. Jag tänkte: Jag borde ha en väggkalender. En sån jag visste att jag hade fått av tekniska verken. Jag letade, men fann ej. Då kom postmannen Moroni och gav mig en brudtidning. I den fanns en annons som senare visade sig vara GUCCI, vilket även är namnet på mitt framtida barn. Den ritade jag av, och sen hade jag uppfunnit väggkalendern med trettiosju dagar. Mitt nya namn är Joseph.
.
.
.
.
.


Ur led är tiden.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Axel

Jävlar vad snyggt det blev! Härlig akvarell!

2009-01-21 @ 22:59:05
URL: http://bratbyxan.blogspot.com/
Postat av: E

Haha! Det är faktiskt inte akvarell. Det är min nya flamma - akvarellpennor! Först trodde jag att akvarellpennor var för typ barn, men de är skitroliga (Och billiga). Du borde prova.

2009-01-22 @ 13:56:32
URL: http://jesuisuncheval.blogg.se/

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0