projekt sovrum


Efter badrumsfixet så fick jag ännu mera fixarcravings. Äntligen, kan man säga. Vi har ju ändå bott här ett tag nu.


 

Det tog mig bara 2 år att sy riktiga gardiner.



På IKEA hade de fina julkrukor. Tyvärr ingick inte blommor.



Eftersom det inte går att borra i väggarna så får man hitta på och spika ihop andra lösningar. Som dessutom går att flytta, om man skulle vilja det. 



Det var lite tomt på väggen, så jag gjorde en tygtavla. Grenen är målad med akrylfärg och pensel, bären är stencilerade med textilfärg. Spännramar finns det billigt på Clas Ohlson.



Min mamma ger de bästa presenterna - babushkadockor som tappat bort några av sina kompisar.


Kommentarer
Postat av: Annie

Så himla bra det blev!:) Du är så himla duktig!

2010-11-15 @ 21:15:49
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0