bröllop


Igår var jag på bröllop! Det var helt fantastiskt. Vigseln var vacker, brudparet var strålande, middagen hade god mat och många fina tal och sångnummer och efteråt var det dans. Själv kom jag hem vid tre, efter att ha tiggt skjuts en bit, men var inte i säng förens halv fyra. Trots en väldigt måttlig kväll är jag därför sådär jämnsliten som man blir av att prata (strunt) för mycket, vara uppe sent och dansa för mycket.




En av få skakiga mobilbilder. Tur att det finns riktiga fotografer att hyra.



Jag psykade mig själv lite innan jag gick. Observera min snygga stass.
Ni får gissa upphovsmannen. Host. Host.


Kommentarer
Postat av: Annie

Du var såååå fin och jag är så glad att du var där!!! Ses snart?

2011-08-11 @ 12:08:07
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0