sista rycket

Jag hatar datorer i sovrummet. That is, till jag ställde min egen dator i sovrummet och upptäckte vad soft det är att ligga i sängen och kolla på svtplay. Nu ska jag bara göra en sån här och sen är söndagarna räddade.

Förresten är sommaren snart slut. Jag har aldrig gillat somrar. Helt sant. Inte ens som barn. Men på måndag är det tidigt upp och inställa sig för eventuella vikariat. Och nästnästa vecka kommer min nya inneboende hit - från Tyskland! Spännande!


Mitt egentliga skrivbord fick jag ett infall och målade om/bättrade på. Det var brännmärkt och skavt (som en... tänkte jag skriva, men avstod).


Kommentarer
Postat av: Annie

Vad kul att du ska få en inneboende från Tyskland!:)



Du är så duktig som ska börja jobba på måndag...jag väntar en vecka till ;)

2011-08-04 @ 10:33:49
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0