svammel


Jag cyklade till hum-sambiblioteket igår. Märkesbacken var helt lugn. Typ två mänsker. Men sen rundade jag krönet och cyklade liksom in i en vägg av utklädda tonåringar. Jag skojar inte. De var sjukt många, men bara koncentrerade till vägen framför kårallen. Och de var som sagt utklädda. Jag såg till exempel den där blåa disneyråttan och en ninja komplett med bandt-shirt, svärd och engångsmunskydd från landstinget. Först ville jag säga åt dem att växa upp och skaffa ett jobb, men sen smälte mitt stenhjärta.

Ja, det var alltså vardagsveckans höjdpunkt. Andra stora händelser i mitt händelserika liv är att jag färgat håret råttbrunt, att jag har börjat palla äpplen samt att det går en sjukt bra ny serie på svt - kolla in. Häst ut.


Kommentarer
Postat av: Miss M

Jag såg den när den gick första gågen på SVT, när vi gick på gymnasiet. Helt fantastisk. Skulle även se pjäsen på statsteatern, som serien bygger på, men det var inställt

2011-08-05 @ 19:37:55
URL: http://ettgomtbehov.blogg.se/

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0