uppgång




Ja! Det är tur att det finns så snälla människor! Jag har fått en alldeles egen Magic Sponge. Jag var helt manisk igår, jag provade alla frisyrer jag kunde komma på. Fast bullrullen i bak är fortfarande den snyggaste. Det är lätt min nya favoritfrisyr! Tack snälla Annie!

Jag tror faktiskt att den senaste veckan eller så har varit den bästa på hela sommaren. Jag har fått gå på bröllop, träffat trevligt folk, jag har firat en födelsedag, sökt ett jobb, fikat mycket och pallat äpplen. Idag ska jag koka äppelkräm, och vet ni vad? Om det där jobbet jag sökte var bra så har jag nu hittat ett ÄNNU bättre jobb som jag måste söka. Det är så perfekt det bara kan bli. När jag upptäckte annonsen hoppade jag upp och ner på stället och hade svårt att andas. WHHAAAA!


Kommentarer
Postat av: Annie

Vassego'! Det var så lite så! Jägarns vad snyggt du fick till det :)



Spännande med jobbet. Berätta imorrn!

2011-08-12 @ 12:05:08
URL: http://klanto.blogspot.com

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0