Nytt år


Han höll benet upp och ned! Nu är julen sluuuuut!

Jul är mysigt, men det är sjukt skönt när den är över. Varje år är det bara resekaos och julklappsstress. Ändå slipper jag laga julmat och stressa med det.
Om jag skulle summera julen skulle det se ut ungefär såhär:

- Ätit julmat
- Ätit ännu mera julgodis - det är fritt uppdukat hela julen. Jag kommer inta socker intravenöst i månader framöver. Sockertorsk!
- Åkt längskidor. I en meter djup snö. Mer pulsa fram än åka, men ändå.
- Blivit sjukt bortskämd. Knappt gjort nått alls. Och ändå fått fina julklappar.
- Hälsat på min gammelfarmor. Hon hör bara hälften av det man säger, ser knappt nått alls, men är himla go ändå. 97 år!
- Varit på Skansen. Vi kunde inte enas om ett museum... Men jag fick se Järven! Coolaste djuret. Om jag fick växa upp bland ett djur... Wolverine!
- Firat nyår. Vann nästan i frågesport. Jättetrevligt var det!

Nu ska jag försöka skriva klart en c-uppsats. Typ en tredjedel av den har jag producerat på två dagar. Ska vara inne på fredag. Jag tror jag är en såndär som jobbar bäst under press.


Jääääärven!


Kommentarer

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0