bokmal

Jag har hamnat i en riktig bokläsarperiod tror jag. Vi får se hur länge den varar. Och eftersom jag använder kalendrar, bloggar och allt annat än till exempel en dagbok (eller minnet) för att hålla reda på vad jag har gjort så tänker jag därför börja föra lista.

1. Främlingen på Wildfell Hall - Anne Bronte
2. Jane Eyre - Charlotte Bronte

Ja, det var ju oorginellt säger ni. Ja, säger jag och håller med, men man tager vad man haver, och just nu sitter jag faktiskt och håller i tre 1700-talsromaner. Helt och hållet en konsekvens av att vissa läser litteraturkurser. Bäst att traggla på, i allmänbildningens namn.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är alltid bra att läsa klassiker :)

2011-03-22 @ 11:34:06
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: amanda

haha det är ju fantastiskt. har staffan ändå köpt böckerna så! allmänbildning is the shiet.

2011-04-08 @ 11:01:55
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Infoga åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0